IS Göta | Träningskalender
16166
page-template-default,page,page-id-16166,theme-bridge,qode-quick-links-1.0,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

 

Träningskalender

Två veckors planering följer. Tisdag, cirka 30 backar längs en runda, långa, korta, etc – viktigt jobba med steget och frekvensen. Vi kör på två olika platser, GT och Heden. Torsdag, 8 eller 10 000m test, 1 min vila hela tiden – ambitionen är att ligga på ditt miltempo. VIKTIGT – Passet på Heden startar kl.19:00, vi träffas kl.18:30 och värmer upp. Lördag, vi kör 5 intervaller, 800, 1000 eller 1200 meter, start var 6:e minut. Alla kan vara med!
Veckan efter 150 alt 180s intervaller, Heden eller GT. På torsdagen, Heden kl.18:30, 3-4 x 1500m (600, 400, 500) 30s vila, start var 8:e eller 9:e minut. Man kan även köra 600+400m bara, alla kan vara med!
Lördag – periodens GGP, 3000 meter! Vi skapar ett evenemang, anmäl dig och förväntad tid så vi kan seeda. Njut av påsken!

Schema för fler veckor kommer så småningom.

Här hittar du gamla program:

2020: v41-48v33-40, v25-32v17-24, v9-16v1-8

2019: v45-52, v 41-48 v 33-40, v 25-32, v 17-24, v 9-16v 01-08 

2018: v 45-52v 41-48v 33-40v 25-32v 17-24

Distansvärdar (arkiv)